Marie Nanette

mandag, februar 05, 2007

Å ha dør med smekklås



Her om dagen stod det en gutt på døra vår. Han bodde tydeligvis et par etasjer under oss og skulle egentlig bare si fra at han skulle ha fest i kveld. "Men akkurat nå kom jeg på at jeg har låst meg ute...." Så om jeg hadde noe som han kunne åpne døra med? Han fikk med seg en skrutrekker ned, og jeg hørte endel brekkelyder før det endelig ble stille. Etter litt kom gutten opp med skrutrekkeren igjen, og jeg spurte om det hadde gått bra. Han virket ikke helt overbevisende, men sa at han ihvertfall hadde fått opp døra. Et par minutter senere hører jeg banking og hamring nedenfra...

Er det rart vi blir litt halvnevrotiske av å sjekke om vi har med oss riktig nøkkel bare vi skal opp på loftet en tur?

1 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home