Marie Nanette

torsdag, desember 21, 2006

Home, sweet home

Da var mine uker i Kairo over for denne gang. I morgen tidlig reiser jeg til Norge, med noen timer i Wien først. Jeg har hatt en fin tid i Egypt, men gleder meg veldig til Norge og jul nå! Kofferten er ferdig pakket - nesten, ihvertfall (tar kampen om å få den ordentlig igjen i morgen tidlig), oppvasken er tatt, jeg har sagt ha det til mine egyptiske venner, spist kake på ILI, tømt vårt ufungerende kjøleskap, kastet masse skrot, og nå gjenstår bare en avskjedsmiddag ute med noen av de andre norske.

Neste gang jeg skriver er det siste nytt fra Tigerstaden:-)

Håper dere får en god jul!

5 Comments:

  • Hejsan Marie!

    Jag fick din adress av Hanna, så jag har läst lite om dina månader i Egypten - har varit kul, för det kommer tillbaka så många minnen! Ha en toppenjul!!

    Kram Karin

    By Anonymous Anonym, at 11:15 a.m.  

  • Hei Karin!

    Det var lenge siden sist:-) Nesten fem år, faktisk. Ja, minnene dukket opp for meg også mens jeg var der. Håper du har det bra, og at du får en fin jul!

    Marie

    By Blogger Marie Nanette, at 11:56 p.m.  

  • Velkommen hjem og godt nytt år!! ; )

    By Blogger mie, at 10:55 a.m.  

  • Kan du inte fortsätta att skriva blogg även fast du har kommit hem? För mig är du fortfarande utomlands vet du! :)
    Svensken

    By Anonymous Anonym, at 9:26 a.m.  

  • Det skal jeg gjøre vet du, Hanna! Du får lage deg blogg du også, da. Så jeg får følge litt med på hva som skjer med deg også:-)

    By Blogger Marie Nanette, at 6:10 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home