Marie Nanette

torsdag, oktober 12, 2006

Til Geir



I dag har vi avsluttet vårt første kurs på ILI. Vi har fått karakterkort og tatt klassebilde og alle greier. Litt overdrevent spør du meg, sånn etter fire uker... Men greit! Ekstra god mat på skolen i dag også, og det er der Geir kommer inn, min kjære svoger. Han liker nemlig å ta bilder av matretter. Så dette bildet er til ære for Geir. Jeg har nok enda noe å lære, for jeg begynte å spise av maten før jeg tok bildet, og da var det kanskje ikke like fint lenger... Men, men, man lærer så lenge man lever!

5 Comments:

  • Hehe, gubben tar også alltid bilde av matretter... Men nå er jo han kokk da. Jeg må innrømme at jeg har tatt bilde av et par jeg også, men de hadde jeg lagd selv, og jeg tok bilde kun for å sende dem til gubben og vise at det hender jeg kan hvis jeg vil... Hehe.

    By Blogger Linda Therese S. G., at 11:09 a.m.  

  • Hei gamle kg - venn!! Var innom min venninne kristins blogg og plutselig, der er det en kommentar fra Marie Nanette!!!Selveste sjefen i "De schizofrenes venner". Kairo høres spennende ut,ikke like eksotisk i Bergen.....

    By Blogger anne, at 12:32 p.m.  

  • Linda, jeg tror på at du kan hvis du vil!

    Jeg så bloggen din også, Anne! Morsomt at du kjenner Kristin. Hun er en venninne av flere venner av meg, så føler nesten at jeg kjenner henne litt selv:-)

    Forresten så må du ikke glemme DFF da, som jeg også lenge var et aktivt medlem i ;-)

    Håper alt er bra med deg!

    By Blogger Marie Nanette, at 1:36 p.m.  

  • Hei kjære svigerinne! man må ta bilde før man begynner å spise, det ser ofte penest ut da. Men det er en start :) Håper du har det fint der nede. Jeg skal hilse så mye fra Susanne.

    By Anonymous Anonym, at 12:42 a.m.  

  • Jeg skjønner... Men takk for oppmuntringen, Geir! Hils masse tilbake til min Susanne:-) Håper det går bra med oppussingen!

    By Blogger Marie Nanette, at 9:38 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home