Marie Nanette

onsdag, september 13, 2006

القاهرة



Ja, da var jeg altså framme i Kairo (se overskriften)! Litt rart å komme tilbake, men bra også. Spesielt nå, etter at vi har funnet leilighet! Den ligger i et litt rolig område, i gåavstand til skolen og ikke så langt unna down town heller. Vi har til og med to små balkonger som vi kan sitte på uten å bli helt nedstøva eller døve av støy. Det er fint! Her kommer et bilde av rommet mitt:



Og her et fra stua:



Litt plastikk må jo også til:



Det var vel det for denne gang:-)

6 Comments:

  • Oi, så spennende Marie! Håper du har det fint!

    By Blogger Linda Therese S. G., at 2:48 p.m.  

  • Ser ut som en flott leilighet! Gleder med til å komme på besøk til den og deg!:) Likte spesielt mønsteret på sofaen - det var lekkert!;)

    By Anonymous Anonym, at 8:24 p.m.  

  • Godt å se at du er vel fremme i skumle Afrika. Ser jo riktig så bra ut! Plastikksalongen er det som kommer tror jeg. Nyt noen kopper arabic coffee på balkongen i varmen!

    By Blogger kire snah, at 2:24 p.m.  

  • Dette ser jo riktig så flott ut. Synd jeg ikke blir med ned med Sus og HiHei ned..
    Håper du koser deg og kjenner Guds godhet mitt blandt ropene om at Allah Acbar - eller hvordan det skrives.

    Hilsen T

    By Anonymous Anonym, at 6:11 p.m.  

  • Ja da, her er det fint! Dårlig med kaffe foreløpig, Hans Erik. Har enda ikke klart å venne meg til den vonde smaken:-)

    Allah akbar eller الله اكبر høres stadig rundt om i gatene, ja. Både under bønnerop og ellers! Men vi bor i et rolig område, så det er deilig!

    By Blogger Marie Nanette, at 5:40 p.m.  

  • Så fin leilighet! Veldig arabisk. Enig med Susanne- sofaen har et nydelig mønster! Plastikk er jo kjempe anvendelig, så det skjønner jeg godt at de har valgt å møblere med!

    Jeg gleder meg veldig til å se alt sammen!

    By Anonymous Anonym, at 8:03 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home