Marie Nanette

fredag, september 08, 2006

Gode venner

Gode venner er fantastisk. I går skulle jeg på jentekveld med Susanne og Hilde, og da jeg entret leiligheten i Vibesgate spratt det fram en haug av skrikende mennesker med ballonger: SURPRISE! :-)

Vi har diskutert litt hvordan det er å få surprise fest; masse mennesker når man minst venter det, uten at man har mulighet til å ordne seg litt ekstra og se seg litt i speilet før man går hjemmefra. Men det var veldig gøy! Ja, rett og slett litt rørende at disse menneskene har ordnet alt dette for meg uten at jeg har visst. Masse gode kaker, morsomme gaver (bl.a en "pepperspray" og et svart sjal til bruk mot innpåslitne arabermenn), koselige kort og ikke minst mange gode venner. Veldig koselig å få møtt alle sammen før jeg reiser. Bare 3 dager til jeg er i Kairo nå...


1 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home