Marie Nanette

tirsdag, august 22, 2006

Tilbake i barndomshjemmet

Ja, så bodde jeg plutselig hjemme igjen. Et av de tre husene tett i tett i Dalsroa på Mortensrud (nesten).

Tilbake på barnerommet som jeg delte med Thomas, hvor vi ommøblerte omtrent ukentlig, spilte kortspill helt til han vant (ikke dårlig taper i det hele tatt) og sang medleyer som vi lagde selv fra Haugaheftet. Det var tider! Ja, det er vel lov å være litt sentimental:-)

Og nå sitter jeg på verdens treigeste datamaskin i kjellerstua hvor jeg hadde cellegruppe og serverte gjæret Lysekloster cider som hadde stått i kjølerommet i x antall år. Det var en morsom cellegruppe. Vi lo og bad om hverandre. Og ingen turte å si at det luktet litt spesielt fra drikken i glasset.

Nedtellingen har begynt: Om tre uker er jeg i Egypt

3 Comments:

  • Hei Marie, jeg syns det hørtes helt fantastisk ut på cellegruppe, skulle gjerne vært flue på veggen...8-) Vil ønske deg riktig god tur til Egypt og lykke til med studier. Take care :o)
    Hilsen Elisabeth

    By Anonymous Anonym, at 8:56 a.m.  

  • Hei Elisabeth!

    Takk for det:-) Og du skulle gjerne fått vært flue på veggen på cellegruppa!

    Jeg kjenner litt mange Elisabether, så hvilken Elisabeth er du...?

    Marie

    By Blogger Marie Nanette, at 10:09 p.m.  

  • Hehe,så koselig. Det var koselig å treffe deg på hytta også i sommer. Det var lenge siden. Kos deg med hjemmelagd mat og lev litt i barndommen den siste tida før du reiser da. Kos deg!
    Klem

    By Blogger Linda Therese S. G., at 11:58 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home