Marie Nanette

torsdag, april 03, 2008

Hestekur?

Siden jeg kom tilbake til Kenya fra påskeferie i Norge har jeg vært tett i hodet og forkjølet. I dag ville Rose, som vasker hos oss, hjelpe meg til å bli frisk. Så nå sitter jeg og tvinger i meg en blanding av følgende:

- 1 opphakket hvitløksfedd
- 1 ss honning
- litt ingefær
- sitronsaft

Ikke spesielt deilig, men når man ikke har mammas solhatt og andre helsekostprodukter, må man bare ty til det man har!
- solhatt er jo forresten heller ikke spesielt smakfullt!

4 Comments:

  • Det hørtes ut som en god blanding av de beste tingene å dytte i seg når man vil bli frisk! Dette har jeg faktisk veldig tro på kjenner jeg! God bedring! Klem.

    By Blogger Linda Therese S. G., at 1:03 p.m.  

  • Jo takk:-) må jo bare innrømme at det var ganske pyton - spesielt etter den tredje skjeen... Men jeg klarte å få det i meg, så nå er det bare å se hvor virkningsfullt det var!

    By Blogger Marie Nanette, at 1:35 p.m.  

  • Du MÅ oppdatere meg på den kuren der altså! Veldig spent! Hørtes grusomt ut, men jeg holder fremdeles en knapp på at det funker. Gjorde det det?? Håper ellers du har det bra i det store utland!

    By Blogger Linda Therese S. G., at 4:18 p.m.  

  • Det funka faktisk bra, Linda, så det er bare å prøve neste gang:-)

    By Blogger Marie Nanette, at 3:32 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home