Marie Nanette

tirsdag, mars 27, 2007

Påske


Jeg gleder meg veldig til påske. Det er bare få dager til jeg starter ferien, som består av ikke mindre enn tre hytteturer! Først skal jeg til Oven, verdens beste sted. Så til Hjartdal(sbygda) - vet ikke om underskriftskampanjen om navneskifte har bært frukter enda... og så reiser jeg til Sverige med 13 andre eller noe. Det blir gøy! Susanne har kjøpt en påskeblomst med personlighet. Den kaster seg hit og dit, og virker rett og slett litt urolig. Så jeg har prøvd å snakke litt med den, men virker ikke som det hjelper så veldig...

9 Comments:

  • Sverige? Vart i Sverige? Vinka till mig när du är här!

    By Blogger Hanna, at 3:43 p.m.  

  • Fantastisk moro å få påskedekorasjonen vår (inkludert den urolige blomsten) avbildet på verdensveven!! Håper alle legger merke til bokstavene i vinduet som danner ordet "PÅSKE". Dette så veldig hipt og kult ut i butikken, men ble kanskje ikke fult så hipt i vårt vindu... koselig er det i alle fall!:)

    By Anonymous Anonym, at 10:42 p.m.  

  • lenge leve Hjardal, stedet heter gvammen og IKKE hjartdalsbygda

    By Blogger Sveinung Djupedal, at 7:10 a.m.  

  • Jeg skal til Lofsdalen - Sveriges navle!? Så da skal jeg vinke, vet du, Hanna:-)

    Jeg synes påskepynten din ble kjempefin jeg, Susanne, og IKKE MINST veldig hip og kul! Ellers var det godt å få avklart det med Hjartdalsbygda. Gleder meg til å kjøpe Se og Hør på Gvammen kolonial.

    By Blogger Marie Nanette, at 11:12 a.m.  

  • gvammen nærmat, heter den

    By Blogger Sveinung Djupedal, at 2:38 p.m.  

  • ja skiltet har faktisk blitt endret fra "hjartdalsbygda" til "hjartdal". det var på tide! du var delaktig i dette marie. takk for hjelpen

    By Blogger Håvard, at 3:29 p.m.  

  • Det er jo fantastisk! Leve demokratiet!! Jeg er glad for å ha bidratt til denne viktige og riktige endringen fra Hjartdalsbygda til Hjartdal.

    Gvammen nærmat var det, ja...

    By Blogger Marie Nanette, at 5:37 p.m.  

  • Hva skjer nå med bygda i Hjartdal? Skal det bli storby?

    Tror Oven blir helt konge i dette påskeværet Marie, kos deg masse! :)

    By Anonymous Anonym, at 7:12 p.m.  

  • Ha en kjempe fin påske.
    Vi skal bare være hjemme vi da, men vi får besøk og det blir kjempe kos.

    By Anonymous Anonym, at 7:20 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home