Marie Nanette

lørdag, desember 09, 2006

Ikke det at jeg ikke kunne klart meg uten vafler noen uker...

...men man blir liksom litt ekstra sentimentale tror jeg, når man er i utlandet. Så det var slett ikke dumt med en forsmak på Norge nå to uker før vi er tilbake! Har vært på europeisk julebasar i dag. Det var koselig! Julenisse, julepynt, finsk gløgg og en skoleklasse som stod og sang Christmas carols i falsett - veldig bra:-)







I morgen står julespill i den internasjonale kirken på agendaen - med levende kameler, har jeg hørt rykter om!

4 Comments:

  • Åhhh, skal du på julespillet i MCC!!!! Var der for to år siden og det var helt fantastisk!!

    Veldig gøy å lese bloggen din, Kos deg i Kairo og spis en kosheri for meg.

    Maasalema

    By Blogger Heidi Bynke, at 1:14 a.m.  

  • Nei men, så koselig med kommentar fra en jeg ikke kjenner (tror jeg...)! Hvem er du, da? Og hva gjorde du i Kairo for to år siden?

    Stemmer, det er på MCC - og jeg gleder meg veldig!! Kan prøve å ta noen gode bilder som jeg kan legge ut:-)

    مع السلامة

    By Blogger Marie Nanette, at 7:37 a.m.  

  • Neida, vi kjenner ikke hverandre, (selv om jeg nesten føler jeg kjenner deg snart, via bloggen...)

    Jeg bodde også der og studerte arabisk. Og lengter litt tilbake når jeg leser postene dine....:-) Og julespill kommer ikke til å bli det samme igjen, som etter at de tre vise menn kom ridende inn på hver sin dromedar...

    By Blogger Heidi Bynke, at 10:03 a.m.  

  • Hehe, det kan du si! Kom akkurat fra MCC nå. Bilder kommer:-)

    By Blogger Marie Nanette, at 6:53 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home