Marie Nanette

søndag, september 14, 2008

Noen smakebiter fra den store dagen








7 Comments:

  • Saa flotte bilder marie! :-) Ser ut som dere hadde en fantastisk dag!

    By Blogger Marte, at 5:28 p.m.  

  • fikk du forresten regn i brudesloret? det skal bety lykke :-)

    By Blogger Marte, at 5:30 p.m.  

  • Tusen takk! Ja, faktisk så kom det litt regn etter vielsen. Og så ble det fint igjen, så været var ganske perfekt!

    By Blogger Marie Nanette, at 9:44 a.m.  

  • jippi... hadde håpa på å få se litt bilder :) Så utrolig fine dere er!

    By Blogger camilla, at 12:19 p.m.  

  • Tusen takk, Camilla! Koselig at du fortsatt titter innom bloggen, selv om den ikke oppdateres like ofte som før!

    By Blogger Marie Nanette, at 3:21 p.m.  

  • Å, så fint å få se litt!!! Hvis jeg hadde vært lit mer oppdatert (føler noen ganger jeg ikke får med meg noe som helst lenger...; ) så hadde jeg kanskje dukket opp i vielsen...jaja. Får trøste meg med noen bilder! (Nei, nå kom jeg på det: Vi var faktisk i bryllup i England vi! For et surrehue jeg er...)
    Uansett: For en vakker brud du var!! Og Sveinung ser ikke så verst ut han heller ; )

    By Blogger mie, at 5:14 p.m.  

  • Hej Marie! Fina fina bilder! Inga nya KEnya-foton på gång? Kram Hanna

    By Anonymous Hanna i Niger, at 5:51 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home